Moodle та його друзі
Цей курс для освітян, які хочуть зробити дистанційне навчання для учнів чи студентів цікавим, різноманітним та сучасним. Ви отримаєте поради від експертів щодо побудови студенто-орієнтовного навчання, про гнучкість в організації освітнього процесу, поради щодо впровадження Moodle в організації та наглядні покрокові інструкцій про те, як працювати з базовими функціями Moodle.

ВАРТІСТЬ

безоплатно

НАВЧАННЯ

ФОРМАТ КУРСУ:

асинхронний

ТРИВАЛІСТЬ:

30 академічних годин

К-СТЬ ТЕМ:

7

МОВА:

українська

Про курс

Цей курс для освітян, які хочуть зробити дистанційне навчання для учнів чи студентів цікавим, різноманітним та сучасним.

Впродовж навчання ви отримаєте поради від експертів щодо побудови студенто-орієнтовного навчання, про гнучкість в організації освітнього процесу, поради щодо впровадження Moodle в організації та, звісно, наглядні покрокові інструкцій про те, як працювати з базовими функціями навчальної системи Moodle.

Платформа Moodle містить велику кількість різноманітних навчальних елементів (так званих «модулів»), які забезпечують діалог та співпрацю між викладачеми та студентами. За допомогою цієї навчальної системи викладач може обирати будь-який з модулів, розміщувати його на сайті, редагувати, оновлювати, використовувати для інформування, навчання та оцінювання студентів, збору зворотного зв’язку. Moodle також можна використовувати не лише в навчанні школярів, студентів, але також при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні тощо.

Після проходження курсу ви зможете побачити, що на шляху реалізації різноманітних освітніх підходів в навчанні Moodle для вас може стати для найкращим другом, щоб ваші курси та матеріали на платформі були дійсно орієнтованими на студента.

Для кого цей курс?

Викладачів навчальних закладів, бізнес-шкіл, вчителів шкіл та ін.

Координаторів, менеджерів та асистентів освітніх програм, працівників кафедри

ІТ менеджерів та адміністраторів навчальних систем

Що ви дізнаєтесь

Після проходження курсу ви:

  • будете спроможні впливати на мотивацію студентів до навчання
  • зможете гнучко адаптувати Moodle до свого освітнього контексту
  • створюватимете свої курси та матеріали за допомогою сучасних інструментів дистанційної освіти
  • будете спроможні оперувати основним функціоналом платформи Moodle в навчальному процесі для офлайн чи онлайн навчання
  • зможете будувати траєкторію навчання для самостійного опрацювання

ЛЕКТОРИ

Віталій Заєць
Консультант з інформаційно-комунікаційних технологій україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти»
⟶ Профіль лектора
Сергій Квіт
Доктор філологічних наук, професор, президент НаУКМА
⟶ Профіль лектора
Наталя Старинська
Тренерка з викладацької майстерності, експертка з акредитації та тренерка експертів Національної агенції із забезпечення якості вищої освіти, керівниця ГО Вище, сертифікована керівниця проєктів і тренерка з управління проєктами Project Management Professional, фасилітаторка
⟶ Профіль лектора
Ольга Бершадська
Освітня консультантка UNICEF та МОН, викладачка НаУКМА
⟶ Профіль лектора
Трохим Бабич
ІТ фахівець, голова студентської організації “FIdo”, викладач НаУКМА
⟶ Профіль лектора
Нінке де Йонг
Професор департаменту досліджень медичних послуг Маастрихтського університету
⟶ Профіль лектора

Програма курсу

Тема 1.Побудова навчального процесу, дистанційна освіта, студенто-орієнтоване навчання

1.1 Сергій Квіт: "Про дистанційну освіту та освітній процес"

1.2 Наталя Старинська та Ольга Бершадська: "Moodle - не технологія заради технології"

1.3 Наталя Старинська та Ольга Бершадська: "Оцінювання: як приручити дракона"

1.4 Наталя Старинська та Ольга Бершадська: "Геометрія компетентнісного підходу"

1.5 Ольга Бершадська: "Як отримувати задоволення від викладання"

1.6 Нінке де Йонг: "Студенто-орієнтоване навчання"

1.7 Віталій Заєць: "Про платформу Moodle"

Тема 2.Moodle: Загальні налаштування. Внесення користувачів

2.1 Внесення груп студентів та окремих користувачів в курси

2.2 Загальні налаштування курсу

Тема 3.Moodle: Розміщення матеріалів в курсі

3.1 Розміщення матеріалів через діяльність "тека" (папка)

3.2 Розміщення матеріалів у форматі PDF

3.3 Розміщення відео матеріалів в курсі

3.4 Розміщення різноманітних видів матеріалів через ресурс "сторінка"

3.5 Розміщення різноманітних видів матеріалів через ресурс "файл"

Тема 4.Moodle: Робота з питаннями, тестами і завданнями

4.1 Робота з питаннями: Категорії питань. Багатоваріантне питання. Правильно/Неправильно

4.2 Робота з питаннями: Питання типу "відповідність".

4.3 Робота з питаннями: Питання типу "пропущені слова".

4.4 Робота з питаннями: Питання типу "вкладені відповіді".

4.5 Робота з питаннями: Питання типу "перетягування в тексті".

4.6 Робота з питаннями: Питання типу "перетягування на картинку".

4.7 Робота з питаннями: Питання типу "розрахунковий".

4.8 Робота з питанням: Імпорт питань багатоваріантного типу з текстового документу

4.9 Тести: створення і налаштування

4.10 Завдання: створення і налаштування

Тема 5.Moodle: Оцінювання

5.1 Загальні налаштування оцінювання та представлення звітності

5.2 Елементи та категорії оцінювання

5.3 Буквенні оцінки

5.4 Ручне внесення оцінок, експорт та імпорт через CSV файл

5.5 Розрахунок загальної оцінки за курс

Тема 6.Інтерактивні інструменти та комунікація

6.1 Kahoot - ігрова навчальна платформа

6.2 Цифрові інтерактивні дошки - Lucidspark, Jamboard

6.3 Mentimeter - онлайн сервіс для створення та проведення миттєвих опитувань

6.4 Знайомство з H5P

6.5 H5P: Створення нового елементу. Сховище контенту. Елемент "Акордеон".

6.6 H5P: Розміщення контенту через ресурс "сторінка"

6.7 H5P: кросворд

6.8 H5P: перетягування

6.9 H5P: Find hotspots (пошук "гарячих точок")

6.10 H5P: Пошук слів на сітці

6.11 H5P: Інтерактивне відео

6.12 H5P: Інші інтерактивні елементи

Тема 7.Moodle та дистанційне навчання в контексті ІТ управління

7.1 Трохим Бабич: Аспекти управління платформою Moodle в контексті ІТ

7.2 Трохим Бабич: Поради щодо вибору ІТ інфраструктури для ЗВО

ФОРМАТ КУРСУ

Формат навчання

Теми курсів складаються з відеолекцій, додаткових матеріалів та завдань для перевірки засвоєння матеріалу, які включають квізи, тести, кросворди тощо.

 

Фінальне завдання

Наприкінці курсу вам буде потрібно написати есе, яке оцінюватимуть координатори курсу.

 

Оцінювання

Для успішного проходження курсу вам необхідно набрати мінімум 70 балів зі 100 можливих.

Мова

Курс викладається українською мовою. Рекомендована література подається українською або англійською мовою.

 

Сертифікат

Умовою отримання сертифікату є успішне проходження курсу.

Партнери

FAQ

Скільки часу займає прослуховування курсу?

Курс викладається в асинхронному режимі. Ви можете прослуховувати курс в зручному для себе темпі. Загальна тривалість лекційних занять складає 12 годин. На опрацювання літератури потрібно 4 години та 14 годин для виконання усіх завдань. 

Чи отримаю я сертифікат про проходження курсу?

У разі успішного проходження курсу ви отримаєте сертифікат. Сертифікат містить 30 годин курсу, а також унікальний номер для верифікації сертифіката на нашій онлайн-платформі.

Чи можу я не виконувати фінальне завдання?

Якщо ви бажаєте отримати сертифікат про проходження курсу, виконання фінального завдання є обов’язковим.  

Фінальне завдання передбачає написання есе за структурою, запропонованою викладачами курсу, та чіткими критеріями, за якими воно буде оцінюватися. Термін оцінювання вашого есе складає 10 днів. На виконання завдання у вас буде 2 спроби.  

Чи будуть мені доступні відеозаписи лекцій після завершення курсу?

Ви зможете мати доступ до курсу після його завершення.