ПРО НАС

Вітаємо тебе на платформі

skovoroda

  • Ми про освіту
  • Ми про відкритість
  • Ми про цінності

Ми віримо, що розвиток попри все і підтримка один одного це те, що рятує нас в ці темні часи.

Місія команди платформи

— робити освіту доступною в незалежності від вашого місця перебування, часу та статусу.
Створення платформи ініціювали випускники й випускниці НаУКМА. «Києво-Могилянська академія» є потужним інтелектуальним центром і ми прагнемо, щоб до наших власних і партнерських напрацювань  був доступ не тільки в студентів, але й в будь-якої людини, яка прагне професійного розвитку.

Місія команди платформи

— робити освіту доступною в незалежності від вашого місця перебування, часу та статусу.
Створення платформи ініціювали випускники й випускниці НаУКМА. «Києво-Могилянська академія» є потужним інтелектуальним центром і ми прагнемо, щоб до наших власних і партнерських напрацювань  був доступ не тільки в студентів, але й в будь-якої людини, яка прагне професійного розвитку.

Місія команди платформи

— робити освіту доступною в незалежності від вашого місця перебування, часу та статусу.
Створення платформи ініціювали випускники й випускниці НаУКМА. «Києво-Могилянська академія» є потужним інтелектуальним центром і ми прагнемо, щоб до наших власних і партнерських напрацювань  був доступ не тільки в студентів, але й в будь-якої людини, яка прагне професійного розвитку.

Місія команди платформи

— робити освіту доступною в незалежності від вашого місця перебування, часу та статусу.
Створення платформи ініціювали випускники й випускниці НаУКМА. «Києво-Могилянська академія» є потужним інтелектуальним центром і ми прагнемо, щоб до наших власних і партнерських напрацювань  був доступ не тільки в студентів, але й в будь-якої людини, яка прагне професійного розвитку.

Місія команди платформи

— робити освіту доступною в незалежності від вашого місця перебування, часу та статусу.
Створення платформи ініціювали випускники й випускниці НаУКМА. «Києво-Могилянська академія» є потужним інтелектуальним центром і ми прагнемо, щоб до наших власних і партнерських напрацювань  був доступ не тільки в студентів, але й в будь-якої людини, яка прагне професійного розвитку.

Про команду

За створенням платформи SKOVORODA стоїть команда людей, яка повірила в ідею створення майданчику для доступного поширення якісної освіти. А коли вас об’єднує загальна мета і цінності, то й реалізація всіх цілей стає легшою та доступнішою.
Тож ми раді представити вам людей, які кожного дня надихають один одного на результат:

Віталій Заєць
Консультант з інформаційно-комунікаційних технологій україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти»
⟶ Профіль лектора
Віталій Заєць
Консультант з інформаційно-комунікаційних технологій україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти»
⟶ Профіль лектора
Наталя Старинська
Тренерка з викладацької майстерності, експертка з акредитації та тренерка експертів Національної агенції із забезпечення якості вищої освіти, керівниця ГО Вище, сертифікована керівниця проєктів і тренерка з управління проєктами Project Management Professional, фасилітаторка
⟶ Профіль лектора
Віталій Заєць
Консультант з інформаційно-комунікаційних технологій україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти»
⟶ Профіль лектора
Ольга Бершадська
Освітня консультантка UNICEF та МОН, викладачка НаУКМА
⟶ Профіль лектора
Сергій Квіт
Доктор філологічних наук, професор, президент НаУКМА
⟶ Профіль лектора
Тетяна Черниш
Керівниця офісу впровадження україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти», доцентка і дослідниця, Києво-Могилянська академія.
⟶ Профіль лектора
Трохим Бабич
ІТ фахівець, голова студентської організації “FIdo”, викладач НаУКМА
⟶ Профіль лектора

Місія команди платформи

— робити освіту доступною в незалежності від вашого місця перебування, часу та статусу.
Створення платформи ініціювали випускники й випускниці НаУКМА. «Києво-Могилянська академія» є потужним інтелектуальним центром і ми прагнемо, щоб до наших власних і партнерських напрацювань  був доступ не тільки в студентів, але й в будь-якої людини, яка прагне професійного розвитку.