Медична освіта як система: стратегічна роль викладача
Онлайн-курс для викладачів медичних ЗВО, які хочуть краще розуміти освітню систему, створювати безпечне середовище для студентів і знайти своє місце та сенс у викладанні. Без води. З повагою до вас, вашого часу та  ресурсу.  

ВАРТІСТЬ

безоплатно

НАВЧАННЯ

ФОРМАТ КУРСУ:

асинхронний

ТРИВАЛІСТЬ:

30 годин

К-СТЬ ТЕМ:

13 тем обʼєднані в 3 модулі

МОВА:

українська

Про курс

Цей онлайн-курс створений для викладачів та викладачок медичних університетів лікарів і медсестер які не мають спеціальної педагогічної підготовки.

Курс допоможе краще зрозуміти, як влаштована система медичної освіти, що впливає на навчання студентів, і як ви можете підтримати зміни на краще.

Він також запрошує подивитися на викладання не лише як на обов’язок, а як на професійний шлях із багатьма можливостями, джерелами натхнення і точками зростання. 

Для кого цей курс?

Лікарі та лікарки, які викладають у медичному ЗВО, але не мають спеціальної педагогічної освіти і хочуть зрозуміти, як викладати ефективніше та людяніше.

Нові викладачі та викладачки, які лише нещодавно почали працювати у вищій медичній освіті й шукають точку опори, ясності та сенсу в своїй новій ролі.

Керівники та керівниці ЗВО та кафедр, які прагнуть глибше зрозуміти контекст і потреби викладачів, а також будувати культуру підтримки й розвитку у своєму ЗВО.

Медсестри та медбрати, які викладають сестринську справу, і прагнуть краще орієнтуватися в системі, в освітніх підходах та в потребах своїх студентів.

Викладачі та викладачки з досвідом, які хочуть переосмислити свою роботу, знайти нові джерела натхнення, краще зрозуміти студентів і підтримати освітнє середовище.

Учасники та учасниці освітніх проєктів і реформ, 
які працюють над змінами в медичній освіті в Україні

Що ви дізнаєтесь

Під час проходження курсу ви зможете: 

  • зрозуміти, як працює система медичної освіти в Україні, хто на неї впливає та які цінності її формують;
  • переглянути свою роль і вплив як викладача(ки) у цій системі;
  • дізнатися, як створювати сприятливе освітнє середовище: фізичне, віртуальне та міжособистісне;
  • розпізнавати ознаки як підтримуючої, так і  токсичної атмосфери у ЗВО і подумати про маленькі кроки, які можуть зробити освітнє середовище підтримуючим;
  • подумати над планом власного професійного розвитку.  

ЛЕКТОРИ

Олена Ігнащук
Кандидатка медичних наук, доцентка​ Школи управління в охороні здоров’я ​ Національного університету «Києво-Могилянська академія»,​ координаторка з медичної освіти ​україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти»​
⟶ Профіль лектора
Вім Ґроот
Професор економіки охорони здоров’я (Факультет медицини та наук про життя), професор доказової освіти (Школа бізнесу та економіки), Маастрихтський університет.
⟶ Профіль лектора
Джанет Ґрант
Почесна професорка Медичної школи Університетського коледжу Лондона, академічна директорка CenMEDIC, радниця Всесвітньої федерації медичної освіти (WFME)
⟶ Профіль лектора
Наталя Старинська
Тренерка з викладацької майстерності, експертка з акредитації та тренерка експертів Національної агенції із забезпечення якості вищої освіти, керівниця ГО Вище, сертифікована керівниця проєктів і тренерка з управління проєктами Project Management Professional, фасилітаторка
⟶ Профіль лектора
Ольга Бершадська
Освітня консультантка, тренерка тренерів і фасилітаторів, менторка, дизайнерка комплексних довготермінових освітніх програм
⟶ Профіль лектора
Тетяна Черниш
Керівниця офісу впровадження україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти», доцентка і дослідниця, Києво-Могилянська академія.
⟶ Профіль лектора
Орест Сувало
Лікар-психіатр, виконавчий директор Інституту психічного здоров’я Українського католицького університету, проєктний менеджер україно-швейцарського проєкту «Психічне здоров’я для України»
⟶ Профіль лектора
Анастасія Ходан
Співзасновниця та сімейна лікарка у сімейній амбулаторії «свої.рідні», запрошена лекторка Бізнес-школи УКУ, майстер-тренерка mhGAP.
⟶ Профіль лектора
Ігор Заставний
Співзасновник та сімейний лікар у сімейній амбулаторії «свої.рідні», доцент Школи публічного управління Українського католицького університету, експерт Бізнес-школи УКУ, майстер-тренер mhGAP, кандидат медичних наук.
⟶ Профіль лектора

Програма курсу

Модуль 1.Екосистема медичної освіти

1.1. Система медичної освіти в Україні: основні гравці та їхні ролі 

1.2. Цінності медичної освіти 

1.3. Що таке якість викладання в медичному університеті? 

1.4. Еволюція системи медичної освіти 

Модуль 2.Освітнє середовище

2.1. Студентоорієнтований підхід як основа здорового освітнього середовища 

2.2. Хто і що впливає на освітнє середовище? 

2.3. Фізичне та віртуальне освітнє середовище 

2.4. Створення простору для наукових досліджень 

2.5. Як студенти сприймають освітнє середовище? 

2.6. Міжособистісна взаємодія в освітньому середовищі

Модуль 3.Що означає «працювати в медичній освіті»

3.1. Ролі викладача в медичній освіті 

3.2. Як планувати свій професійний розвиток?  

3.3. Як отримувати задоволення від викладання? 

ФОРМАТ КУРСУ

Формат навчання

Курс складається з трьох модулів, які ви можете проходити у будь-який зручний для вас час та у власному темпі.

Модулі доступні для проходження у будь-якому порядку.

Кожен модуль містить короткі відеолекції, практичні приклади з викладацької діяльності, а також завдання для роздумів і перевірки засвоєння матеріалу. 

Мова

Курс викладається українською мовою.

 

Сертифікат

Для отримання сертифіката необхідно успішно виконати всі завдання курсу. Сертифікат підтверджує 30 годин навчання. 

РОЗРОБНИКИ КУРСУ

Олена Ігнащук
Кандидатка медичних наук, доцентка​ Школи управління в охороні здоров’я ​ Національного університету «Києво-Могилянська академія»,​ координаторка з медичної освіти ​україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти»​
⟶ Профіль лектора
Ольга Бершадська
Освітня консультантка, тренерка тренерів і фасилітаторів, менторка, дизайнерка комплексних довготермінових освітніх програм
⟶ Профіль лектора

FAQ

Якою мовою викладається курс?

Курс викладається українською мовою.

Відеолекції іноземних спікерів супроводжуються синхронним перекладом або субтитрами. 

Що потрібно, щоб отримати сертифікат?

Для отримання сертифіката необхідно набрати щонайменше 70% правильних відповідей на завдання курсу. На виконання кожного завдання надається 2 спроби.

Сертифікат підтверджує 30 годин навчання та містить унікальний номер для верифікації на нашій платформі. 

Скільки балів БПР мені нарахують?

Бали БПР можуть нараховуватися за участь у дистанційних (онлайн) освітніх заходах. Порядок нарахування балів БПР для лікарів регулюються відповідними наказами МОЗà https://bit.ly/3UsBFTs. Освітяни можуть ознайомитися з умовами нарахування балів БПР в положенні про БПР свого ЗВО.  

Чи будуть мені доступні відеозаписи лекцій після завершення курсу?

Так, матеріали курсу залишатимуться доступними після його завершення — ви зможете повертатися до відео та матеріалів у будь-який час.

Партнери