Управління якістю в охороні здоров’я
Курс з загального управління якістю для медичних працівників та науковців навчає плануванню та керуванню системами якості, особливостям стандартів в Україні та методам управління помилками в медичних закладах.

ВАРТІСТЬ

безоплатно

НАВЧАННЯ

ФОРМАТ КУРСУ:

змішаний

з підтримкою викладача

ТРИВАЛІСТЬ:

6 тижнів навчання

К-СТЬ МОДУЛІВ:

6

МОВА:

українська та англійська

Про курс

Долучайтесь до курсу, щоб дізнатись, що таке загальне управління якістю (Total Quality Management).

Навчіться планувати, керувати та оцінювати систему управління якістю.

Подивіться, як працюють різні стандарти в українських клініках, та оберіть найбільш придатні інструменти менеджменту якості для власного закладу.

Прослідкуйте, як сервіс, управління ризиками та комунікація пов'язані зі створенням системи якості у вашому медичному закладі. 

Для кого цей курс?

  • Управлінці

Керівники медичних закладів, головні лікарі, заступники керівників, завідувачі відділеннями, головні і старші медичні сестри, державні службовці, які планують упроваджувати управління якістю.

  • Медичні працівники

Які хочуть зрозуміти свою роль в системі управління якістю.

  • Науковці та дослідники

Які хочуть поглибити знання теми управління якістю в охороні здоров'я, у тому числі її практичний бік, та шукають нові дослідницькі питання.  

Що ви дізнаєтесь

Після курсу ви:

  • Зрозумієте різницю у видах стандартів, за якими можна сертифікувати медичний заклад, та базові принципи загального управління якістю (Total Quality Management).
  • Знатимете вимоги до побудови систем управління якістю і розрізнятимете технічну якість та функціональну якість.
  • Дізнаєтеся про різні аспекти якості. Наприклад, зрозумієте, чим клінічна якість відрізняється від задоволеності пацієнта.
  • Будете використовувати принципи управління якістю та вбудуєте їх у процеси управління закладом.
  • Знатимете, як працювати з помилками і управляти несприятливими й екстреними подіями та інцидентами у медичному закладі.
  • Створите сприятливі умови для загального управління якістю і зможете стимулювати його впровадження та розвиток у медичному закладі.
  • Зможете аргументувати, чому потрібно працювати над впровадженням загального управління якістю у вашому медичному закладі.

ЛЕКТОРИ

Валентина Ануфрієва
Розробниця курсу. Викладачка, дослідниця, письменниця. Координаторка з освіти в медичному менеджменті, україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти»
⟶ Профіль лектора
Вім Гроот
Професор, доктор філософії, Маастрихтський університет, Нідерланди
⟶ Профіль лектора
Младена Качурець
Директорка Департаменту з розвитку та навчання персоналу Медична мережа "Добробут",, заступниця міністра охорони здоров’я України (2019 р.)
⟶ Профіль лектора
Анастасія Сенькусь
Експертка з питань управління та впровадження якості у сфері охорони здоров'я, «Health & Wealth».
⟶ Профіль лектора
Валерій Кідонь
Лікар, експерт з охорони здоров'я.
⟶ Профіль лектора
Олександра Палагіцька
Заступниця головного лікаря з медсестринства у Дитячому Центрі Здоров'я імені Анни Мазуренко у Львові.
⟶ Профіль лектора
Дмитро Луфер 
Експерт з охорони здоров'я, радник прем'єр міністра України (2020 рік)
⟶ Профіль лектора
Наталія Тулінова
Експертка з управління, комунікації, репутації, сервісу, мотивації команд   в медичному секторі.
⟶ Профіль лектора
Юлія Гончарова
Директорка мережі дитячих клінік «Френдлік», лікарка
⟶ Профіль лектора

Програма курсу

Тиждень 1.Тема Загальний менеджмент якості (TQM). Моделі управління якістю

1.1 Моделі управління якістю Донабедіана та Максвела. Виміри (елементи) якості

1.2 Велика і маленька якість в охороні здоров'я. Шість sigma

1.3 Управління якістю охорони здоров'я: роль БМО/БПР. Роль держави в управлінні якістю

Тиждень 2.Тема Принципи менеджменту якості

2.1 Система управління якістю і її основні стейкголдери

2.2 Принцип орієнтації на пацієнта. Принцип процесного підходу

2.3 Методика розробки процесу і побудови системи: PDCA або цикл Демінга-Шухарта

2.4 Втілення принципу лідерства. Лідер і менеджер. Лідерство і залучення персоналу

2.5 Робота з ризиками. Принцип рішення на основі фактів. Інструменти пріоритезації

2.6 Управління інцидентами. Уроки з помилок

Тиждень 3.Тема Планування. Дизайн та розробка послуг

3.1 Побудова системи менеджменту якості. Метод Канбан

3.2 Робота з внутрішнім клієнтом. Побудова організаційної культури

3.3 Робота з постачальниками

Тиждень 4.Тема Виробництво та надання послуг

4.1 PDCA на практиці. Управління знаннями

4.2 Управління результатами. Система звітності

Тиждень 5.Тема Клієнтський сервіс

5.1 Якість і сервіс. Клієнтський шлях

5.2 Інструменти вимірювання якості. Анкетування задоволенності. Роботі зі скаргами

5.3 Вплив сервісу або як сформувати позитивне враження від медичної послуги

Тиждень 6.Тема Моніторинг, вимірювання, аналіз і покращення

6.1 Вимірювання задля покращення. Оцінка якості в охороні здоров'я

6.2 Система контролю якості. Аудити

6.3 Типи вимірювань. Статичні і динамічні дані. Ключові показники (КРІ)

6.4 Управління змінами

ФОРМАТ КУРСУ

Курс має змішаний формат:

  • Відео лекції від українських і міжнародних спікерів-практиків
  • Тестові завдання
  • Zoom зустріч з розробницею курсу задля обговорення практичного завдання після
  • Фінальне есе наприкінці курсу

ГРАФІК

  • 6 тижнів активного навчання
  • 1 Zoom зустріч з розробницею курсу після 4 тижня навчання
  • 1 тиждень на написання фінального завдання
  • 10 днів для перевірки завдання викладачем

Мова викладання:
українська та англійська

Відгуки

Степурко Тетяна

Особисто мені курс сподобався!

Партнери