ВАРТІСТЬ
ВАРТІСТЬ
безоплатно
НАВЧАННЯ
ФОРМАТ КУРСУ:
Асинхронний
ТРИВАЛІСТЬ:
70 академічних годин
К-СТЬ МОДУЛІВ:
8
МОВА:
українська та англійська
Якщо ви бажаєте дізнатися більше про те, як працює система охорони здоров’я, стежите за змінами, які відбуваються останні кілька років в Україні, та намагаєтеся зрозуміти, чому саме такий вектор розвитку охорони здоров’я обрала наша держава, цей курс саме для вас!
На курсі будемо говорити просто про складне:
І на останок ви дізнаєтеся, з чого почалася реформа фінансування охорони здоров’я в Україні й почуєте щирі спогади та рефлексії людей, які стояли біля її витоку.
Фахівці з охорони здоров'я: управлінці в охороні здоров'я, державні службовці, медики
Викладачі, науковці, дослідники
Громадяни: представники громадянського суспільства, журналісти, небайдужі
Розділ 1.1 Цілі й контекст систем охорони здоров’я
Лекція 1.1. Цілі й основні принципи функціонування систем охорони здоров’я. Олег Петренко
Лекція 1.2. Шість стовпів систем охорони здоров’я. Олег Петренко
Лекція 1.3. Публічна політика, цінності й важливість контексту. Олег Петренко
Лекція 1.4. Пострадянський спадок у системі охорони здоров’я в Україні. Павло Ковтонюк
Лекція 1.5. Історична перспектива систем охорони здоров’я. Вім Гроот
Розділ 1.2 Глобальний погляд на системи охорони здоров’я
Лекція 1.6. Obamacare. Вім Гроот
Читанка
Тест
Лекція 2.1. Що таке врядування в охороні здоров’я: говорять експерти
Лекція 2.2. Внутрішнє врядування організацій охорони здоров’я в Нідерландах. Вім Гроот
Лекція 2.3. Зовнішнє врядування організацій охорони здоров’я в Нідерландах. Вім Гроот
Лекція 2.4. Майже банкрутство лікарні Orbis у Нідерландах. Кейс про неефективне врядування. Вім Гроот
Читанка
Тест
Лекція 3.1. Фінансовий захист в охороні здоров’я. Павло Ковтонюк
Лекція 3.2. Універсальне покриття. Павло Ковтонюк
Лекція 3.3. Складові системи фінансування. Павло Ковтонюк
Лекція 3.4. Механізми оплати медичних послуг. Павло Ковтонюк
Лекція 3.5. Механізми оплати послуг на рівні первинної допомоги. Вім Гроот
Лекція 3.6. Гарантований пакет послуг. Еріка Річардсон
Лекція 3.7. Програма медичних гарантій — гарантований пакет послуг в Україні. Альона Горошко
Читанка
Тест
Лекція 4.1. Платежі пацієнтів: огляд міжнародних практик. Вім Гроот
Лекція 4.2. Неформальні платежі пацієнтів. Тетяна Черниш
Тест
Лекція 5.1. Добровільне медичне страхування і його роль у системах охорони здоров’я. Павло Ковтонюк
Лекція 5.2. «Страхова медицина»: пострадянський карго-культ. Павло Ковтонюк
Читанка
Тест
Лекція 6.1. Фармацевтичні політики: огляд європейської практики. Вім Гроот
Лекція 6.2. Основи фармацевтичної політики: ключові поняття. Дмитро Гуляєв
Лекція 6.3. Ринок лікарських засобів у світі та Україні. Дмитро Гуляєв
Лекція 6.4. Програма «Доступні ліки» в Україні. Олександр Жигінас
Лекція 6.5. Як відбуваються державні закупівлі ліків в Україні. Арсен Жумаділов
Лекція 6.6. Як працює ДП «Медичні закупівлі України». Арсен Жумаділов
Читанка
Тест
Лекція 7.1. Міжнародний досвід в електронній охороні здоров’я. Татьяна Трупец
Лекція 7.2. Компоненти електронної системи охорони здоров’я (eHealth). Татьяна Трупец
Лекція 7.3. eHealth як підтримка для фінансування охорони здоров’я. Татьяна Трупец
Лекція 7.4. Електронна система охорони здоров’я (ЕСОЗ). Дмитро Черниш
Тест
Лекція 8.1. Реформа фінансування охорони здоров’я в Україні: передмова. Павло Ковтонюк
Лекція 8.2. Нова система фінансування охорони здоров’я в Україні: як вона працює. Павло Ковтонюк
Лекція 8.3. Система та реформа на місцевому рівні. Матвій Хренов
Лекція 8.4. Про реформу в Україні: говорять експерти. Еріка Річардсон
Лекція 8.5. Національна служба здоров’я України: чому це не МОЗ і чим вона займається? Наталія Рябцева
Лекція 8.6. Витоки медичної реформи: конкуренція ідей до 2016 року. Олег Петренко
Лекція 8.7. Перші кроки й концептуальні засади реформи. Олег Петренко
Лекція 8.8. НСЗУ — державний стартап. Олег Петренко
Лекція 8.9. НСЗУ: вхід у транзитну модель. Олег Петренко
Лекція 8.10. Як реформа фінансування вплинула на вторинну ланку медичної допомоги. Частина 1. Анна Фенчак
Лекція 8.11. Як реформа фінансування вплинула на вторинну ланку медичної допомоги. Частина 2. Анна Фенчак
Лекція 8.12. Як реформа фінансування вплинула на вторинну ланку медичної допомоги. Частина 3. Анна Фенчак
Розмова про реформу. Анна Фенчак та Олена Сініцина
Читанка
Тест
Есе
Тривалість курсу
Курс складається з восьми тем, які ви можете проходити в будь-який час та в зручному для себе темпі.
Формат навчання
Кожна тема курсу складається з відеолекцій, читанки і завдань для перевірки засвоєння матеріалу.
Мова
Курс викладається українською мовою й англійською мовами. Усі лекції супроводжуються субтитрами українською мовою. Література подається українською або мовою оригіналу.
Оцінювання
Кожна тема відкриватиметься після того, як ви прослухаєте та успішно виконаєте всі завдання до попередньої теми.
Фінальне завдання
Наприкінці курсу вам буде потрібно написати есе, яке оцінюватимуть координатори курсу.
Сертифікат
Умовою отримання сертифіката є успішне виконання фінального завдання. Сертифікат містить 70 годин.
Нотатник до курсу
Завантажуйте та роздруковуйте нотатник до початку навчання. Він буде вашим помічником на курсі і допоможе з навігацією та нотуванням ключових моментів кожної лекції.
Курс викладається в асинхронному режимі. Ви можете прослуховувати курс в зручному для себе темпі. Якщо ви присвячуєте курсу півтори години на день, то курс можна пройти за 6 тижнів. Якщо ж ви присвячуєте курсу три години на день, то курс можна пройти за 3 тижні. Курс розрахований на 70 годин. Загальна тривалість лекційних занять складає 15 годин. Решта часу потрібна на опрацювання літератури потрібно, виконання проміжних завдань і написання есе.
У разі успішного проходження курсу ви отримаєте сертифікат. Сертифікат містить 70 годин курсу, а також унікальний номер для верифікації сертифіката на нашій онлайн-платформі.
На курсі вас чекають проміжні завдання для перевірки засвоєння матеріалу у формі тестів та фінальне есе.
Кожна наступна тема відкривається після того, як ви дасте мінімум 60% правильних відповідей на запитання тесту до теми.
Наприкінці курсу вам потрібно написати фінальне есе та отримати за нього прохідний бал. Це є умовою для отримання сертифіката.
На виконання усіх завдань у вас буде 2 спроби.
Якщо ви бажаєте отримати сертифікат про проходження курсу, виконання фінального завдання є обов’язковим.
Фінальне завдання передбачає написання есе за структурою, запропонованою кураторами курсу. Вимоги до завдання і критерії оцінювання ви знайдете в описі до завдання. Термін оцінювання вашого есе складає 10 днів. На виконання завдання у вас буде 2 спроби.
Робоча мова курсу – українська. Відеолекції іноземних спікерів містять субтитри українською мовою. Література подається українською або мовою оригіналу (здебільшого англійською).
Бали БПР можуть нараховуватися за участь у дистанційних (онлайн) освітніх заходах. Порядок нарахування балів БПР для лікарів регулюються відповідними наказами МОЗà https://bit.ly/3UsBFTs.
Освітяни можуть ознайомитися з умовами нарахування балів БПР в положенні про БПР свого ЗВО.
Ви зможете мати доступ до курсу після його завершення.
Степурко Тетяна
Особисто мені курс сподобався!
Я хотів би висловити щиру подяку за інформативний курс, який дійсно став корисним для мене. Власне підхід до подачі матеріалу та розробки тестових завдань стимулює вмикати своє критичне мислення та мотивує додатково досліджувати матеріал самостійно. Впевнений у тому, що отримані знання допоможуть мені в подальшому
Завдяки даному курсу здійснилося моє бажання систематизувати інформацію щодо реформи охорони здоров’я, в тому числі з’ясувати про нові механізми фінансування ОЗ в Україні. Просто, доступно лектори даного курсу донесли про фінансовий захист в охороні здоров'я, універсальне покриття, складові системи фінансування, механізми оплати медичних послуг, механізми оплати послуг на рівні первинної допомоги, програму медичних гарантій – гарантований пакет послуг в Україні
Курс «Системи фінансування охорони здоров’я» був дуже корисним. Як у лікаря-інтерна в мене було багато питань стосовно розвитку медицини в Україні. Прослухавши даний курс, я розібралась з багатьма питаннями в системі охорони здоров’я. Курс дуже доступно, як на мене, доносить до слухача розвиток медицини від СРСР до сьогодні, пояснює, чому був обраний саме цей шлях розвитку
Даний курс був мені особливо корисний в особистому житті, оскільки отримала дуже багато інформації про свої права та ті можливості, які надані мені як пацієнтці. Найбільше нової інформації отримала з модуля присвяченого фармацевтичній політиці, оскільки моя професійна діяльність не пов'язана з цією сферою. Сподіваюся, що в Україні будуть продовжуватися реформи фінансування усієї медичної галузі і отриманні знання будуть корисні для мене і в професійному плані
Дуже прошу про продовження подібного навчання. Це єдина можливість медичним працівникам (і не тільки) мати розуміння куди і як реформується галузь, особливо враховуючи відсутність будь яких комунікацій з державними структурами, відповідальними за цю галузь. Всі мої заочні інститути не вартують жодної вашої лекції. Дякую!
Щиро вдячна за курс! Відверто кажучи, давно не отримувала такого інтелектуального і морального (саме так, морального, і особливо це відчувалося на 8 модулі) задоволення. Дуже хочеться продовження, бо такі речі надихають. Точніше, не речі, а люди, які творять ці речі
Курс суперовий. Тут я почула унікальну інформацію, яка дозволила мені по-новому усвідомити трансформацію в системі охорони здоров'я. Спікери дуже простою і доступною мовою розповідали масивний об'єм інформації. Курс був цікавим. Не нудним. "Зайшов" дуже добре
Це той курс, який всі громадяни просто зобов'язані прослухати без виключення, щоби зрозуміти, що відбувається навколо них, щоби зрозуміти, що те, як все фактично організовано, вирішує біль всього українського суспільства, а не кожної окремо взятої особи. Курс надзвичайно потужний і викликає повагу, довіру і підтримує віру у цивілізоване майбутнє України у частині охорони здоров'я!
Це дуже реальний, практичний та неймовірно крутий курс, не тільки для спеціалістів сфери охорони здоров'я, а й для кожного громадянина нашої держави. Розуміння, що ми мали і чому так сталося і до чого ми йдемо одна з самих найцінніших. Можливо, як варіант адаптованої лекції долучити курс до навчання лікарів у закладах охорони здоров'я. Бо саме лікарі часто не розуміють, що відбувається, хоча й працюють у сфері багато років
Кожен, хто йде працювати в МОЗ або працює там мають пройти цей курс. І отримати сертифікат. Керівники закладів, керівники ДОЗів, УОЗів, депутати... Я розумію що сьогодні це фантастичні речі, але треба мріяти. Мрії збуваються